• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Våga man chansa, behöver ett lån på 200k?

Larryboy

V.I.P
Poäng: 317
Blev medlem
27 December 2018
Meddelanden
571
Mottagna reaktioner
109
Poäng
317
Är det ens någon skillnad på anmärkning och vanlig förmedlare ? Tvekar på de faktiskt
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

robbisen

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
2 Oktober 2018
Meddelanden
180
Mottagna reaktioner
54
Poäng
177
Är det ens någon skillnad på anmärkning och vanlig förmedlare ? Tvekar på de faktiskt
Fick för mig att de va Freedom som stod bakom anmärkning. Men eftersom det är Lendo som står bakom så kanske de inte spelar så stor roll vart du söker, Lendo, Advisa eller anmärkning... Men oavsett så borde du hålla ut en knappa vecka till tills din anmärkningen försvinner, då lär du ha betydligt större chans att få ett lån beviljat. Om inte annat så öppnar de upp för fler banker som kan tänkas bevilja.
 

Larryboy

V.I.P
Poäng: 317
Blev medlem
27 December 2018
Meddelanden
571
Mottagna reaktioner
109
Poäng
317
Fick för mig att de va Freedom som stod bakom anmärkning. Men eftersom det är Lendo som står bakom så kanske de inte spelar så stor roll vart du söker, Lendo, Advisa eller anmärkning... Men oavsett så borde du hålla ut en knappa vecka till tills din anmärkningen försvinner, då lär du ha betydligt större chans att få ett lån beviljat. Om inte annat så öppnar de upp för fler banker som kan tänkas bevilja.
Ja de nog dumt att söka nu, får hålla ut! Uppdaterar den 7e nov. Tack för alla svar!
 

Klok

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
16 Januari 2020
Meddelanden
6
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Jag har krediter och lån på sammanlagt 70-80k. Har väntat ett år på att alla min uc koller ska försvinna och dom gör äntligen det på lördag. Har fast jobb och inga betalningsanmärkningar. Vart borde jag vända mig för att få bästa möjliga privatlåns alternativet för att samla allt på ett lån? Kreditbetyget är idag på 2,5.
 

robbisen

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
2 Oktober 2018
Meddelanden
180
Mottagna reaktioner
54
Poäng
177
Jag har krediter och lån på sammanlagt 70-80k. Har väntat ett år på att alla min uc koller ska försvinna och dom gör äntligen det på lördag. Har fast jobb och inga betalningsanmärkningar. Vart borde jag vända mig för att få bästa möjliga privatlåns alternativet för att samla allt på ett lån? Kreditbetyget är idag på 2,5.
Lendo eller Advisa.
 

Larryboy

V.I.P
Poäng: 317
Blev medlem
27 December 2018
Meddelanden
571
Mottagna reaktioner
109
Poäng
317
Få nog vänta ändå vågar ej chansa med 12 ff. Kommrr ha 9 ff på lördag
 

Floppen

V.I.P
Poäng: 477
Blev medlem
1 September 2018
Meddelanden
469
Mottagna reaktioner
361
Poäng
477
Få nog vänta ändå vågar ej chansa med 12 ff. Kommrr ha 9 ff på lördag

12 förfrågningar eller 9 förfrågningar spelar nog ingen större roll om du har en anmärkning kvar. När försvinner din sista anmärkning? Eller har du fler kvar?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp